Založ si blog

Upršaný deň upršaná nálada?

Musím sa vám priznať, že napriek tomu, že sa považujem za racionálne rozmýšlajúcu hormonálne nabitú osobu, pri dnešnom cvičení a prednáške o kojení som mierne zaspávala skôr z obsahu ako z nedostatku kávy. (túto lahôdku si doprajem stále – vlastne nezmenila som nič iba veľkosť oblečenia 🙂 )

Neviem, kam sa vyparil zdravý rozum niektorých znás. Žijeme bio, papáme bio, nejeme lieky ale homeopatiká – ale epidurálku máme zaplatenú už minimílne mesiac pred dňon D… ako pardón??? Áno som za pomoc pri pôrode a nie neodsudzujem nikoho, kto si to nepraje! Je to vec individuálna a každá máme právo rozhodnúť čo a ako budeme prežívať.

Ale ruku na srdce, dobre vieme, že akonáhle sa nám to klbko malé narodí, nič nebude ako predtým a najbližľích 18 rokov (u niektorých aj viac) vlastne do konca života sa poriadne nevyspíme zo strachu o naše dietka…Tak prečo si neulaviť aspoň v jednej veci?

Neviem si predstaviť, že by som mala zaradiť do kategórie všetko ultra super bio clean. Vyrastala som v normálnej rodine, kde som dostala po zadku keď som niečo prehnala, keď som sa zababrala od hliny tak sme neleteli ku kožnej či sa na to neumiera a podľa očitých svedkov sa mi aj podarilo občas čo to požuť.

A hlavne, som sa netvárila, že zastávam názor buďme bio a za chrbtom si kúpila najväčšie balenie ibalginu na trhu. Jasné, že sa necpem liekmi pri každej možnej príležitosti, ale opäť apelujem na zdravý rozum žienky.

Žijem, dýcham, fungujem a som pomerne šťastná osôbka, až na to, že sa momentálne na seba pozeram ako na miss vorvaň roku 2016.

Nech žije bio mozog

 

K.

O pár týždňov to vraj príde a ja stále nič? ?

02.02.2016

Áno áno, už sa to veru blíži ale mne to akosi stále nie a nie dojsť…Viac to prežíva moja rodina (áno celá) ako ja samotná…ako veď prečo nie aspoň si ja oddýchnem. Ale teraz vážne. Sme obklopení žienkami a super maminami, ktoré pretláčajú svoju predstavu o tom, že ich dietko je v podstate absolútne nesamostatný tvor, ktorý sa bude rozvíjať k samostnatnosti [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2441x
Priemerná čítanosť článkov: 1221x

Autor blogu

Kategórie

Archív